t3r1m4 k4s1h 4t4s k3sud14n k4l14n j01n g4th

t3r1m4 k4s1h 4t4s k3sud14n k4l14n j01n g4th

Wednesday, February 25, 2009

9/3/09-sp4 & b0l!ng

09/03/2009-sel 7 akan menjalankan aktiviti lawatan sambil blajar ke spa & boling..hehe(blajar la sgt) =))..sesape yg berminat sila la pm dak2 ni ek ;)
>>>> zafdian@yahoo.com = zaf
>>>> izaliyana_razif@yahoo.com = iza

dorg 2 ni org kuat tuk aktiviti kali ni ;)..hope korg dpt join la ek..leh la beramas mesra antara 1 sama lain..(cam pelik je bunyinye) hahaha..

12.00 tgh - spa @ bukit bintang
03.00 ptg - boling @ bukit jalil

untuk keterangan lanjut..sila2 la ringankan jari anda tuk pm dak2 spt nama diatas.


iklan ini tidak berbayar...free jek..:p

3 comments:

  1. ade sponsor ak pg....huh!!

    ReplyDelete
  2. aku pon leh spa gak ker?? :))
    adehh :))
    lame x join korg :))
    cm ne ehh nak join ke xnak nie...
    jap jap aku nak pikir (tak terpikir aku nier)
    hmmmm!!
    ok la aku join korg kot..
    tapi aku x janji lagi ehh..
    nanti kalo aku nak join aku terus pegi jew(iyok2 je aku nie)
    :)) >:D< :-*
    dari sahabat korg ||-> ASRUL a.k.a MADY <-||

    ReplyDelete
  3. ermm...kalau bolin tu bak dtg la...he he he...da lama xmen bolin..(poyo jerk.baru je sabtu lepas p..)ermm...kalau spa tu...erm..aku xleh join la...aku nih melatah..:P lacinkuek..

    ReplyDelete